Richard Hammond saját alkohol márkával vált sávot
Az autózással kapcsolatos televíziós műsorokból világszerte ismertté vált Richard Hammond most egy új terület felé vette az irányt, és saját alkohol márkát indított. A „The Grand Tour” és a „Top Gear” műsorok korábbi műsorvezetője, Hammond nemrégiben dobta piacra saját gin és whisky márkáját, amelyeket egyedi ízvilág és minőségi összetevők jellemeznek.
Hammond már régóta híres autós szakértőként és televíziós személyiségként, de most úgy döntött, hogy szenvedélyét az italkészítés területére is kiterjeszti. A gin és whisky előállítása során Hammond személyesen vesz részt a folyamat minden lépésében, a receptúra kifejlesztésétől kezdve a palackozásig, hogy biztosítsa termékei magas minőségét.
Az alkoholpiacra lépés Hammond számára új kihívást jelent, de ő maga úgy véli, hogy az autós műsorokban szerzett tapasztalatai és a precíz munkavégzés iránti elkötelezettsége nagyban hozzájárulnak új vállalkozása sikeréhez. Vásárlói már most pozitív visszajelzéseket adnak termékeiről, kiemelve azok különleges ízvilágát és a kiváló minőséget.
A várakozások szerint Hammond új alkoholmárkája nemcsak az italrajongók, hanem a motoros közösség tagjai számára is vonzó lesz, hiszen számos autós rendezvényen és eseményen is megjelenik majd a Hammond által kínált gin és whisky.
Úgy tűnik, hogy Richard Hammond sikeresen váltott sávot az autóműsorok világából az alkoholiparéba, és izgalmas új fejezetet nyitott kalandos pályafutásában.
Forrás: [timeslive.co.za](https://www.timeslive.co.za/motoring/news/2025-06-27-richard-hammond-changes-lanes-with-own-line-of-gin-and-whisky/)
2025-06-27